FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
U┐ytkownicy Grupy
Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Rejestracja
ale i tak sie ciesze
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum forum sojuszu ABW z uni 33 Strona G│ˇwna » Podania » ale i tak sie ciesze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 756
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5

Sk▒d: Finland

 Post Wys│any: Wto 18:37, 08 Kwi 2014    Temat postu: ale i tak sie ciesze

jesieni─ů i jest ztego zadowolona bo czuje si─Ö du┼╝o lepiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
W Sokółce rodziła moja bratowa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co o tym sadzicie, dzisiaj z samego rana zrobilam test ciazowy ktory pokazal minimalnie druga kreseczke czyli jakbym byla w ciazy, @ mam dostac dopiero 4-5 sierpnia czyli za 6 dni,bardzo mnie bola piersi ale przede wszystkin prawa ,brzuszek tez mnie pobolewa.
[link widoczny dla zalogowanych]

a na tym pierwszym zdjeciu na gorze to faktycznie wyszla tak sobie [link widoczny dla zalogowanych] Skoro g┼éod├│wki s─ů chore to po co w og├│le pojawi┼ée┼Ť (a┼Ť) si─Ö na tym forum?
Ja m├│wi─Ö o do┼Ť─ç du┼╝ym mie┼Ťcie. Jestem w 26 dniu cyklu i dzi┼Ť poleg┼éam , znaczy si─Ö zrobi┼éam test Nie wytrzyma┼éam... Nie ka┼╝da kobieta wraca do normy po porodzie. nie smarowa─ç niczym specjalnym ─ćwiczenia odbywa─ç si─Ö b─Öd─ů na glowkach treningowych. [link widoczny dla zalogowanych]
podzielmy sie info. Przy sprawnych jelitach s─ů wydalane na zewn─ůtrz. przepraszam za ortografie ... A w┼éa┼Ťnie, ┼╝e nie!!! nie wiem po co , ┼╝eby zapomnie─ç? [link widoczny dla zalogowanych] nimizer-poczuj-sie-FFantastycznie.html Powtorze to co chyba kiedys juz pisalam:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Calkiem niedawno mialam zabieg korekty starej blizny.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest on w stylu jakby poprzedniej epoki. Było to tydzień temu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czy byl ktos lub jest obecnie?jak wyglada zycie i jak jest z zarobkami??czy warto tam wyjechac na pare miesiecy?prosze o wszelkie informacje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] ja polecam KANKAN
15. ech........ dla mnie nie ma brzydszych imion ni┼╝ Agnieszka Ania Agata Aneta Kasia Monika poprostu ble......................... ┼╝ele mog─ů by─ç 3fazowe lub jedno fazowe.. Oj, szczesciary - znam takie i kasy na podobne zabiegi by nawet nie mialy. [link widoczny dla zalogowanych]
Wi─Öcej to ju┼╝ jest zab├│jcze dla organizmu. Ani sie waz za┼éamywac !! Ja bym Ci zaleci┼éa p├│j┼Ťcie do sauny. Denerwuje sie, bo naprawde mnie to pobolewa, niby nie mocno, ale od paru dnich odczuwam. dziekuje Ci bardzo! zobaczcie Adriana jest piekna ca┼éa, nie tylko usta ale ta twarz, co ja bym dala za tak─ů i do tego ta figura zobaczcie to jest idea┼é. przy┼é─ůcze si─Ö do dyskusji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie boli, czasem sw─Ödzi lub lekko piecze.
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam, oszukuj─Ö utworu instrumentalnego z fortepianem (lub pianinem) jako motywem przewodnim z lat 80'(tak mi si─Ö wydaje), spokojna melodia mo┼╝na powiedzie─ç po┼Ťciel├│wa grana w mojej dyskotece w tym czasie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem moze ja cos zle robie? Jak mam interpretowa─ç t─Ö awidno┼Ť─ç?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zaczęłam wczoraj i póki co nic mnie nie boli. [link widoczny dla zalogowanych] Moja bulimia jest chyba na tle nerwowym , bo nie chudnę gdy wymiotuję - wprost przeciwnie.
Licz─Ö ┼╝e po narodzinach mu si─Ö odwr├│ci Na przyk┼éad klamry VHO. Nie mozna podobno przekroczyc 25 min. Oktavko, du┼╝o nie wiem na temat cc, tylko tyle ile mi w skr├│cie opowiedzia┼éy kole┼╝anki, a przy takich zdarzeniach detale zazwyczaj umykaj─ů. Wiec mysle ze masz spory wybor wybierz cos dla siebie powodzenia. [link widoczny dla zalogowanych]
a na obiad będzie zupa grzybowa z suszonych prawdziwków koniecznie babcie tez troche podkarmic, wiec musialam byc grzeczna , ale zjadlam tylko pare kesow \zakazanego\.Musze to Czy dziecko mogło się zarazić? A jak dlugo po piaskowaniu nie mozna pic kawy, herbaty,wina, itp ? Hej, zaczełam drugi dzień. Nie chce wymawiac tego slowa.......sm.....stwardnienie rozsiane. ja na razie (tfu, tfu....) nie widze po ubraniach ze cos jest nie tak.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jutro kończę schudłam więcej niż 10% swojej wagi na razie wystarczy.
[link widoczny dla zalogowanych]

Lekarze powiedzieli, ┼╝e to cud - ogl─ůdaj─ůc zdj─Öcia rentgenowskie nie chcieli wierzy─ç ┼╝e to jest to samo dziecko..
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam mam 28 lat od ponad dwuch lat mam silne dretwienie w dloniach ktore narastaja wraz z b├│lem,najczescie zaczynaja sie w trakcie snu lub po przebudzeniu i trwa kilka razy dziennie.Prawie zawsze mam tez lodowate stopy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] zarejestruj si─Ö i odkryj ┼Ťwiat niezwyk┼éych mo┼╝liwo┼Ťci!
jesli chcecie dowiedziec czegos wiecej albo macie jakies pytanie piszcie

wydaje mi si─Ö ze na rynku jest mn├│stwo podr├│b i bedzie coraz wiecej podobnych sytuacji jak ta co opisywa┼éa ANDZIA 32 o swojej kole┼╝ance naprawde jej wsp├│┼éczuje bo nie wiadomo co bra┼éa i jakie to cos spowodowa┼éo skutki w jej organizmie [link widoczny dla zalogowanych] ja mam te┼╝ teraz seks 5-minutowy, a mia┼éam takich kochank├│w, z kt├│rymi mog┼éam z ma┼éymi przerwami przez ca┼é─ů noc i jestem za┼éamana
ZMIENIA┼üAM FRYZJEROW SREDNIO PO JEDNEJ WIZYCIE BO Z KAZDYM COS BYLO NIE TAK... Odkurzacz dzia┼éa, sprawdzone, a jak chcecie za darmo paczk─Ö z kosmetkami Colway (kolagen) to wejd┼║cie tutaj: Co do odczucia - jezeli ktos regularnie chodzi do dentysty i dba aby miec zdrowe zeby i dziasla to zabieg mozna uznac nawet za przyjemny czuje sie jak zycie z tego powodu przecieka mi przez palce i jakbym byla staruszka... usuniecie chirurgiczne to nie wyj┼Ťcie bo paznokiec kiedy odrasta to i tak wrasta ┼Ťciaganie aznokcia to najdurniejsza rzecz jaka mo┼╝na zrobic [link widoczny dla zalogowanych]
Buziaczki Ciesz─Ö si─Ö,┼╝e jest ok Drogi strzy┼╝enie 140 zl, ale warto. nie zwr├│ci┼éam uwagi na form─Ö zapisu.....i odno┼Ťnie tego uwagi.....ale to nie istotne dla mnie...sorka Zjad┼éam popcorn ale ma┼éy i wiecie waga bynajmniej nie skoczy┼éa do g├│ry POTRZEBUJESZ DOWOD├ôW? Ja jestem normalna!
[link widoczny dla zalogowanych]
Tzn podnoszę łydki, a reszte zostawiam na ziemi..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Oktavko, a Ty to jeste┼Ť szcz─Ö┼Ťciar─ů ┼╝e b─Ödziesz mia┼éa c├│rk─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 Powrˇt do gˇry »
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Forum forum sojuszu ABW z uni 33 Strona G│ˇwna » Podania » ale i tak sie ciesze
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group